Träningsfreaks

Idag har älskling och jag tillbringat dagen i en varsin solstol ute i trädgården, såå himla skönt! Trodde inte det skulle bli så fint väder idag men oj oj vad solen har stekt på, underbart : ) Efter några timmar fick vi celebert besök i form av finaste Jessica som hade CYKLAT ut till oss. 2,8mil enkel resa. Ja, hon är grym!
Efter en hel dags latande i solen ville inte jag vara sämre så vi kom på den brillianta idéen att jag skulle springa med henne en bit när hon skulle cykla hemåt igen. Hängde på nästan halvägs till Vikingstad men där tog det stopp. 5km i gassande sol på lite drygt 32min. Helt ok! Jessica fortsatte i sin riktning och jag tog siktet på att vända hemåt igen i form av en rask pw. Skrapade ihop en förbrukning på 909kcal totalt, vilket jag är mycket nöjd med : )
Det är verkligen kul att ha en träningskompis som Jessica, vi sporrar och peppar varandra i både med och motgångar. Riktiga träningsnördar har vi blivit, haha! Men kul är det och bra mår vi! TACK vännen för idag♥


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack själv gumman! Är så glad att du finns!

KRAMAR!

2011-05-13 @ 06:09:51
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0