Lyckad kväll

Jihuu! När är min jobbhelg över och jag har en kortvecka framför mig igen. Såå skönt! Jag älskar mitt jobb, så inte för den skull, men det är väldigt skönt att få vara lite ledig ibland också. Bjöd hit våra vänner på grillfest igår, skoooj! TACK fina ni för att ni kom och gjorde kvällen lyckad! : ) Trotts lite vin och sena timmar var jag pigg och glad imorse. Skönt.

Testade en ny efterrätt igår, Citronmoussetårta med passionsfrukt. Riktigt fräscht och gottigt ; ) Kommer definitivt att göras fler gånger. Tack mamsen för receptet!


Mandelmassabotten med mousse gjord på grädde, florsocker, ägg, och citronskal toppat med passionsfrukt, mums!

Blir alltid lite stökigt efter festligheter trotts att man kanske inte är så många, men när jag kom hem från jobbet nu så var allt undanplockat och hemmet var skinande rent igen, TACK älskling♥

Nu vankas det middag!

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: EMMA

Åh den ser supergod ut! Recept? ;)

Ha en fortsatt härlig kväll <3

2011-05-01 @ 20:53:07
URL: http://emmakarin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0