Veckans Träning



Måndag: Pw 55min
Tisdag: Vila
Onsdag: Siming 60min
Torsdag: Löpning 6km
Fredag: Ridning 60min
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Lite för lite träning, lite för mycket onyttigheter. Så summerar jag veckan som gått. Men Har haft en toppenvecka och njutit av min ledighet, så jag är glad ändå : )
Ny vecka nya tag!

Började redan idag med 6km löpning. Måndagspasset är nog det bästa på hela veckan, man känner sig nöjd med att komma igång direkt med träningen och det får i alla fall mig att få mersmak vilket brukar resultera i en bra vecka. Jag längtar redan till nästa pass!! : )

Nu väntar jobbet, kul att komma tillbaka med ny energi!

Ha en bra dag alla fina,

Kram

Kommentarer
Postat av: Olafsina

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-16 @ 07:38:57
URL: http://olafsina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0