Veckans Träning



Måndag: Pw 60min
Tisdag: Löpning 20min
Onsdag: Simning 45min + Ridning 40min
Torsdag: Löpning 10km
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Veckan började väldigt bra men slutade lite sämre. Har varit lite öm och trött i kroppen efter torsdagens lopp. Hade mer än gärna tränat idag, men tiden fanns inte :/ Har faktiskt lite lätt träningsabstinens nu. Ska i alla fall börja morgondagen med en löprunda. Kommer bli en bra start på en bra vecka.

Har börjat funderat lite på om jag skulle skaffa inlines. Jag hade inlines förr och tyckte det var riktigt skoj att åka. Tror jag skulle tycka det var ännu roligare nu plus att det är grymt bra träningsform. Med stavar får man träning för hela överkroppen också plus att man då även kan få upp tempot lite mer och åka lite längre sträckor. Skulle vara kul med lite ny typ av träning och med ännu mer variation. Har tittat ut ett par på jobbet som nog ska testas under morgondagen. :)

Skulle vara kul att höra lite om hur ni varierar er träning?
Är alltid kul med inspiration från andra!

Nu sängen, Kram & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0