45min

Testade en av mina träningsdvds, Platt mage/stark rygg. Tänkte att detta nog inte skulle vara alltför svårt så jag valde det längsta och svåraste passet. Oj, oj så fel man kan ha, jisses dessa 45min höll på att ta kål på mig. Passet var över min förväntan och riktigt bra faktiskt. Känner redan nu att både magen och ryggen har jobbat stenhårt, och träningsvärk från hell kommer infinna sig imorgon. Men känns bra, ska det vara kan det lika gärna vara ordentligt ;) Så alla ni som gjort som jag, lagt undan träningsdvds som kommit med tidningar osv, leta fram dem och ge dem en chans. Mycket bra träning att hämta!


Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Fasen va duktig du är:)

2011-11-21 @ 09:01:18
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0