Frisk luft

Startade dagen med en promenix i Vidingsjö med Jessica. Termometern visade minusgrader när jag åkte hemifrån, men det tycker jag bara är skönt. Lite friskare, lite mer uppiggande! 47min pw blev dagens träning och detta blev mitt 19:e av mina 60 pass. Jag ligger waaay efter min kära vän Jessica, men jag har fortfarande chans att klara utmaningen vilket är mitt huvudsakliga mål. Jag får bara se till att kämpa lite extra nu ;) Tyvärr kommer det bli lite mindre ridning nu ett tag eftersom Allan är skadad, stackarn... Men får väl boka in lite fler ridlektioner för Lotta för att inte tappa allt för mycket.
Imorgon är jag ledig, och förutom att ta en kort promenad med Allan och kela lite extra med honom ska jag även hinna med en pw. Tänkte slå ihop båda mina rundor till en, en riktig långis med andra ord. Själv räknar jag pw's som träning. Men när jag var hos en PT i stan i våras, tyckte han inte man kunde räkna pw som träning, utan det var bara ett hälsosamt plus.
Ser ni era pw's som träning, eller är det bara något ni gör utöver annan träning?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ser pw som träning, självklart :)

2011-11-10 @ 05:06:33
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0