Nervös...

Godmorgon! I eftermiddag ska jag iväg på en väldigt spännande och rolig grej, har nämligen bokat in en hopplektion för Sanna Esping. Har inte hoppat på flera flera år (!!!!) så jag är verkligen supernervös, hur ska det gå?! ;) Samtidigt är jag ju självklart sååå förväntansfull och det ska bli hur kul som helst. Bara att hålla i sadeln och blunda om det blir för läskigt, haha. Förhoppningsvis sitter väl lite erfarenheter kvar i ryggmärgen, då jag tidigare har tävlat i bl.a hoppning. Men som sagt, det var läääänge sen. Tyvärr har jag inte Allan med mig idag heller pga han skada, så får hoppas på att jag får en snäll häst.. Håll tummarna för mig i eftermiddag!! Pulsklockan åker på, återkommer senare med en liten utvärdering. Nu kommer Lindha & Sigrid hit och myser lite med mig, ska börja med att ge oss ut på en långpromenad. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0