Du fattas oss...

Så mycket kärlek som jag har haft till dig, min älskade underbara finaste hund. Du var med oss i 11 1/2 år av våra liv. Känns som du varit med oss för alltid. Jag minns ändå som igår när du kom till oss, vilken lycka! Så mycket kärlek, närhet och sååå mycket du har gett oss. Det går inte att beskriva med ord... Du har varit en familjemedlem, som en av oss. Den glädjen du har spridit i vår familj är oändlig. Du var den finaste, goaste, snällaste hunden man kan tänka sig. Du var underbar. Du var vårt allt. Nu finns du inte mer.... Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat.

Att släppa taget och säga farväl var det svåraste jag gjort.. Men efter allt du gett oss var det minsta jag kunde göra att vara med dig, hålla din tass, vara vid din sida till ditt sista andetag.. Det var så fint.. Så lungt och så fridfullt. Det var det finaste jag någonsin har varit med om.. Så kärleksfullt..

Ju fler timmar som går, ju mer kommer tomheten och saknaden. Jag kan fortfarande se dig komma springandes emot mig, höra ljudet av dina tassar mot golvet. Jag kan fortfarande känna värmen från din nos.....Ingen kan någonsin ta den plats du har i våra hjärtan. Du är oersättlig. Nu vilar du i himlen tillsammans med dem andra änglarna som finns där.

Jag kommer alltid känna en enorm kärlek till dig, underbara finaste Lukaz.
Sov gott nu min älskade älskade vän♥


♥ TicTac Dijons Mr Lukaz // 000426 - 110904 ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

<3 <3 <3

2011-09-05 @ 07:04:10
Postat av: Emilie

Vad fint skrivet! Vad tråkigt att han har lämnat er.. jag fick en liten tår i ögat. Måste kännas jobbigt, men han har det säkert jättebra i hundhimlen nu! Stor kram

2011-09-05 @ 16:35:40
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Pilly Willy

Jätte vackert skrivit Carro, jag tänker på dig <3

2011-09-05 @ 20:09:41
Postat av: Lina

Känner så med dig :( Det är så obeskrivligt hemskt att behöva ta farväl till sin vän. Vi tog bort min sambos hund för 2 år sedan och det gör så ont. Stor kram till dig!!

2011-09-05 @ 21:36:33
URL: http://linahalldin.blogg.se/
Postat av: Mirre

En stor omtanke till er =/

2011-09-06 @ 05:23:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0