Längtar

img_5649 (MMS)

Älskling & jag i bilen på väg till Öland i somras Nu är det bara en natt kvar och sen bär det av hemåt igen. Saknar min kärlek jättemycket.. Känns som vi inte setts på evigheter och jag längtar som bara den efter honom... Just nu känns det lite tråkigt att i princip bara åka hem och vända för att vara borta hela helgen också... Men jag vet att jag kommer ha en kanonhelg i Stockholm med mina tjejer! På söndag firar älskling och jag fyra år! Fyra år, tiden går så fort men ändå inte på nåt sätt.. Känns som det varit vi för evigt, på ett positivt sätt såklart :) Känns just nu riktigt taskigt att inte vara hemma på våran dag, men vi får fira en annan dag istället. Nu är det sovdags, sista finliret på inköpen väntar imorgon innan jag lämnar Göteborg för den här gången.. Kram & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0