Nytt till sovrummet

Vi har tänkt att göra om lite i sovrummet. Har länge varit inne på att köpa dem vita malmbyråerna in dit, men tur att vi inte har gjort det för nu har vi ju ändrat oss. Vi ska byta stil lite. Just nu har vi lite mer stilrent och modernt, men med vita väggar och anpassningsbara fondväggar så kan vi enkelt byta stil om vi vill med att bara egentligen byta ut möblerna. Nu är vi inne på lite mer lantligt/modernt tema. Och sovrummet får bli först ut. Nu står dessa saker högst på min önskelista:



Överkastet har vi ju redan och jag älskar´t så det måste passa in i det nya temat, och det gör det ju. Det passar ju ännu bättre så här egentligen.

Ska alldeles strax bege oss in till ikea för att spana in dessa gobitar IRL ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vi kommer inte att flytta.. Det var många som var intresserade, men jag vet inte vad som hände riktigt för mäklaren var ledig några dagar och då hade hon fortfarande inte fått tag på alla så ingen budgivningen har börjat än.. trots att det är några som ville buda?! Nu har det gått för lång tid så jag sa till Linus att vi skiter i det, bor kvar och tar det nån annan gång.. haha! Känns som intresset svalnar om det går så lång tid efter visningen.. jättekonstigt! Men jag vill inte flytta så det känns kanon ;)

Fina grejer till sovrummet.. jag skulle helst ha allt i hemnes serien, sååå fint! Men det får bli ett projekt tills vi skaffar hus eller nåt ;) Eller så får man köpa lite i taget..

Hoppas allt är bra med dig! Kraaam

2011-09-22 @ 20:45:39
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie
Postat av: Emilie

Ja precis! Det var några som ville lägga bud på 1,5.. men vi känner oss osäkra så då är det ingen ide. Vi får se längre fram om vi tar tag i detta igen :) Nu kan vi iaf börja koncentrera oss på Rasmus rum som vi väntat med!

Allt är bra med oss.. Rasmus han växer och växer! 3 månader på tisdag.. shit ;) Jag väntar på att få läsa om din gravidmage här i bloggen.. hihi!

Ha en bra helg nu! Kram

2011-09-23 @ 14:37:34
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0