Paus

Jag har bestämt mig för att ligga lite lågt med min blogg för ett tag, i alla fall ta en paus från att blogga om mitt liv och min vardag. Känner att jag har så mycket annat jag vill lägga tiden på. Kommer förmodligen lägga in några inlägg då och då när det handlar om tavlor jag gjort, när jag bakat något jag vill dela med mig av, eller kanske när jag skapat något i form av inredning i hemmet. Så det ni kommer få se av mig framöver är alltså mer min kreativa sida helt enkelt, och inte så mycket annat just nu...
Tack alla ni som följt mig under året, och tack även ni som fortsätter att följa mig även om jag inte kommer blogga lika mycket ;)

För er som är nyfikna på mina tavlor eller har frågor, kontakta mig på min mejl: [email protected]



















Ha en fin dag!

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trist, jag som just hittat din blogg o gillar den mycket! :(

Men ibland måste man göra som hjärtat vill...

Kram på dig!

2011-09-12 @ 18:58:59
URL: http://minbebis.com/blogg/sesamsresa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0