90min

I torsdags var vi ute på en riktig långis igen Allan & jag. En jättefin ridväg som bjuder på långa fina trav och galoppsträckor. Får passa på att rida där nu för när korna går ut är det kört att komma igenom där sen. Det var riktigt skönt i solen så jag kunde rida utan jacka, vårkänslorna kom tillbaka för en stund!
Allan fortsätter att imponera med formen. Han känns otroligt stark och stabil. Alla dessa månader med skrittjobb under skadan måste ha gjort susen. Är så sugen på att åka bort med honom till Esping för ett ordentligt dressyrpass men jag är inte säker på att jag klarar det med min kropp nu.. Får nog vänta tills Liten i magen är ute. Har ändå klarat av min hästvecka förvånansvärt bra. Ryggen känns starkare igen så nu kommer jag nog fortsätta rida ett tag till :)


*******
Idag är det lördag och min lediga helg. Så skönt det ska bli. Har inget direkt planerat förutom några mysiga dejter med kompisar. Senare idag kommer Cissi & lilla Sigrid från Västervik hit, ska bli sååå skoj! Ska ta och baka något smarrigt att bjuda på. Ha en fin dag!

En bild från torsdagens ridtur


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh vad härligt med en ridtur, jag har nog inte ridit på säkert 5 år om inte mer...



Jodå Ullared var bra men det finns ju så mkt så man blir ju helt förvirrad. Det känns som man köper hur mkt som helst men sen när man kommer hem undrar man varför man inte köpte mer lixom, haha.

Nja jag missade en hel del faktiskt så det finns nog en risk för att jag hakar på några kompisar i sommar och åker dit en sväng till :) Blöjhinkspåsar och bäddset till vagn missade jag totalt och ett litet gosedjur till vagnen hade jag velat ha när jag tänker efter :)

Är allt bra med dig? Själv har jag åkt på foglossning nu :(

Kram kram

2012-04-14 @ 15:01:50
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0