Denna trötthet...

Som jag nämnt tidigare har jag senaste tiden varit så sjukt trött på morgonen.. Galet trött, så det näst intill varit omöjligt att ta sig upp. Inte likt mig då jag alltid varit väldigt morgonpigg tidigare. Tror att det är att jag drömmer som mest på morgonen och då egentligen sover uruselt. Så har bestämt mig för att testa att inte somna om när jag vaknar runt 6-7 tiden. Testade det idag och det kändes mkt bättre. Idag känner jag mig faktiskt nästan utvilad. Skönt, för det var evigheter sen..

Idag blir det jobb igen, sedan stallet sent ikväll. Har Allan nästan varje kväll denna veckan, men ska bli kul. Framförallt skönt att få röra lite på sig. Saknar att kunna träna ordentligt!!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Du passar verkligen som butikschef ju :))

Men då ses vi på tors.. kul! Hoppas UL går bra. Å du, undra vem den där är då.. vad roligt att han ringde till Ronny och gav numret, hahahaha! Har förresten ingen aning om vem det kan vara??!

2012-04-10 @ 20:36:28
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0