En påse...

...fylld med massa godsaker till kroppen kom jag hem med idag :) Var ute efter ett bodybutter som ska vara bra för en växande gravidmage, och det hittade jag. Cocoa butter blev valet då kakaobönan tydligen ökar elasticiteten i huden. Sen var jag även på jakt efter en handkräm med hampa i som jag testat av syrran en gång, grymt bra!! Så den fick också följa med i påsen. Väl i kassan blev jag medlem och fick erbjudandet tag 3 betala för 2. Det var inte så svårt, norpade direkt ett bodybutter till men med mango i, luktar sjuuuukt gott. Men det var inte slut där, handlade man för 450:- fick man en stor showergel på köpet också, tack för det! :) Unnar mig alldeles för sällan sånna här grejer så det kändes lite lyxigt att göra det idag. Extra bra kändes det med alla bra erbjudanden jag fick (och väldigt proffsig och bra hjälp dessutom) Ska genast testa produkterna men tror jag kommer bli riktigt nöjd med dem.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har alla de där förutom 450 ml, var inne och tänkte handla men jag har 9!! Olika bodybutter från body shop!! Så nån måtta får det vara men deras peelingar är underbara så kanske.. Det är ju lön (CSN..) idag! :)

2012-04-25 @ 18:59:09
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0