Footbalance

Har varit inne en sväng på jobbet nu på morgonen för en utbildning av Footbalance, vår nya maskin där vi kan gjuta sulor efter kundens fot på mindre än 10min. Riktigt bra! Vi fick testa att göra på varandra så nu har jag nya fräscha sulor till mina skor, och snacka att det blev bra! (som vi för övrigt blev bjudna på idag, värt 600:-, TACK för det!) Man känner verkligen att man får uppbyggnaden precis där man vill ha den. Nu förebygger jag att inte drabbas av större fötter (nedsjunka valv) under/efter graviditeten, otäcka knölar (hallux valgus) och andra problem så som rygg-, höft-, nackproblem, löparknän osv som man kan få utav felbelastningar på fötterna vid träning men även i vardagen. Alla fötter mår bra av sulor, så detta kan jag verkligen rekommendera!! Nog om det.

Nu ska jag faktiskt fortsätta min LEDIGA onsdag med bl.a. en lång ridtur i det härliga vädret. -8 grader imorse, men nu var det faktiskt riktigt varmt och skönt i solen, så det gäller att passa på att vara ute så länge solen är framme. Det svänger fort, typiskt aprilväder...
Ha en fin dag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh en sån sula behöver jag! Så ont i fötter och rygg jag har nu! Vad skönt med en ledig dag när det har varit underbart väder! Krams

2012-04-04 @ 17:10:55
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja det ska bli superkul att åka till Ullared och shoppa loss faktiskt, får se om karln står ut med mig där nere. Han är lite snål av sig och tycker väl att en del grejjer bara är onödigt att ha men jag ska gå all in i morgon kan jag lova, här ska shoppas som aldrig förr, haha. Jag har köpt några bodys och några brallor till liten men som sagt i morgon lär det shoppas mkt mer :)



Såg i ett inlägg du skrivit att du har konstiga drömmar, samma här. Jag tror att det hör till graviditeten faktiskt, har drömt massa konstiga drömmar och nu senaste veckan har jag haft lite mardrömmar om att det hänt bebisen något eller att jag fött bebis och inte kunnat amma osv... Det är verkligen fascinerande att det händer såå mkt i kroppen under graviditeten, jag har nog fortfarande inte tagit in till 100% att det faktiskt bor en bebis i magen, har du?



Ha en riktigt bra påsk.

Kram kram

2012-04-04 @ 19:55:06
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0