Halvvägs


Kommentarer
Postat av: Janina

Hej! Vilka FANTASTISKA tavlor du gör!! Jag blev så förälskad och HOPPAS jag kan få beställa av dig?! Hittade inga kontaktuppgifter, vore så tacksam om du ville maila mig på [email protected]?? Skulle så gärna vilja beställa min sons namn, Viggo i limegrönt, turkost & blått?? Åh, snälla hör av dig snarast!! Mvh Janina

2012-04-20 @ 16:00:24
Postat av: Charlotte

Tack för kommentaren :) Kul att höra att det verkligen syns att man är gravid nu :)

Jag tyckte att det syntes på bilden du lade ut häromdagen att du har en liten putmage :D Du får lägga upp en som är tagen i profil tycker jag allt!



Hur mår du nu?



Hoppas att din helg har varit bra.

Kram

2012-04-21 @ 22:35:24
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: Charlotte

Skönt att vara halvvägs nu föresten, det är magiskt att passera 20 veckor, nästa magiska gräns är tydligen när man har paserat 100dagars stecket och dit har jag 16 dagar kvar :D



Kram igen!

2012-04-21 @ 22:37:15
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0