Mini converse

Först vill jag bara säga TACK för alla gratulationer, gulliga ni är!! :) Jag kanske inte hade tänkt att skriva så mycket om just graviditeten och allt där till, men just nu är det ju mycket sånt mitt liv och min vardag handlar om... Så jag kan liksom inte låta bli ;) Men vi får se hur mycket jag kommer dela med mig av framöver ang just detta. Jag har lovat både mig själv och min sambo att inte bli för privat här vilket känns rätt för oss. Men lite inlägg då och då kommer säkert dyka upp ;)
Måste ju såklart visa dem söta små mini conversen som min bror och hans tjej Lotta kom hem med från USA. Vita i skinn, stl 17. Så söta så man smälter.. :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

De var ju så fruktansvärt söta (och billiga!!)! Ungen kommer bli så jäkla cool och söt :)

2012-04-04 @ 17:25:45
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0