Söndag

Den här helgen går i jobbets tecken. Har varit KAOS på jobbet de senaste dagarna då vi har väldigt förmånligt erbjudande till våra medlemmar just nu, kul såklart med sånt drag! :) Men butiken ser ut som ett mindre slagfält så ska åka dit lite tidigare idag så jag hinner städa upp lite.

Magen växer och frodas och jag känner mig verkligen gravid i hela kroppen nu. Måste korta ner mina promenader för mina långa rundor funkar inte längre, ryggen säger ifrån! Men allt är bättre än inget så ska försöka med minst 30min några dagar i veckan iaf. Har förresten kommit in på Frejas gravidvattengympa som drar igång i maj, ser jag jättemycket fram emot!! :)
Har fått önskemål om en liten bild på magen i profil, så här kommer den. Ha en skön söndag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Jätte fin mage:) vilken vecka är du i nu? Vilken härligt tid du har framför dej:)

2012-04-22 @ 18:23:26
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Charlotte

ja det går fortare och fortare nu tycker jag även om man kan känna vissa stunder att det känns som en evighet kvar tills bebis är här, om du förstår hur jag menar ?! :D



Härligt att höra att du mår bra, själv börjar jag känna mig tung och klumpig. Undrar hur man kommer känna sig om ett par veckor när man är dubbelt så stor lixom.. Jag har varit riktigt dålig på att motionera senaste veckan men måste ta tag i det nu känner jag men ryggen gör sig påmind hela tiden men det kanske bara är att härda ut. Jag ska prata med BM i veckan om det tänkte jag.

Skönt att du kom in på vattengympan, jag har faktiskt inte anmält mig till något sånt och nu känns det bara som att det är försent. Jag funderar på att ta mig till simhallen och simma lite däremot, vi får se hur det blir med det.

Jo på torsdag är det dax för ett besök hos BM, då ska det tas prover och så ska vi få lyssna på hjärtljuden. Jag har hört hjärtljuden förut men det har inte Emil, kan tänka mig att han kommer att tycka att det är jättehäftigt att höra vårt barn.



Har ni börjat fundera något på namn än?



Hoppas att din helg varit toppen även fast du fått ägna den åt jobb :)



kramar

2012-04-22 @ 18:28:09
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: Lotta

Men gud vad det syns att du är gravid nu! Så himla fint :) men ta det lugnt med promenaderna och Allan! Jag tror vattengympan kommer blir asskoj! :) kraam

2012-04-22 @ 22:57:08
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0