Zink

Älskar allt som är i zink! Tycker det är såå fint att blanda upp med det lite mer moderna för att få en mjukare känsla. Dem här fina burkarna fyndade jag på Mio i torsdags.
Måste även rekommendera er 2 ställen att besöka om ni är i Västervik. Hos Magnus & Eva, underbar liten inredningsbutik utöver det vanliga, I loooove. Sedan även Tant Grön som är ett mysigt litet fik, med världens finaste inredning, precis i min smak. Där dem även säljer det mesta dem har inrett med. Åååh, ville ha allt!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Laleh var jättebra! Konserten var i konsert och kongress. Min helg har varit jättehärlig, passade på att sova i vidingsjö och umgås med familjen! Det är ju inte ofta det bara är vi 5 som umgås men nu känner jag att det räcker på ett tag :) det är ju ganska skönt också att bara vara hemma och ha lägenheten för sig själv :)

2012-04-01 @ 13:51:26
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Det var ju väldigt nära måste jag säga, tror faktiskt att det blir babyboom i augusti/september för jag vet säkert 15-20st som ska ha i augusti och september :)



Jag har haft tur och mått bra hela graviditeten, det enda är att jag varit trött och nu åkt på lite halsbränna. Jag börjar känna av lite i ryggslutet när jag står upp eller går längre stunder och andfåddheten ska vi inte prata om för den är helt kass för tillfället och bättre lär den väl inte bli än på ett tag.

Jodå magen den växer och nu börjar det synas ganska väl, undra hur man kommer se ut i slutet om man redan är stor lixom. Börjar din synas något?

Har du börjat känna av bebis än?

Kram

2012-04-01 @ 20:55:46
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0