Ledig dag

Startade dagen tidigt, tidigt imorse med lite sol på näsan under en timmas lång ridtur. Trotts -14 grader var det riktigt härligt och jag kände att strålarna laddade batterierna. Meeer sol tack! Allan var supermysig idag, pigg och framåt och extremt fin i formen.

Fortsatte min lediga dag med att umgås med mina fina tjejer och deras små troll. Mycket bebisgos blev det :) Tack snälla ni för idag, så himla mysigt!!

Ligger just nu nerbäddad i soffan med värmefilten och känner mig lite ruggig.. Halsen spökar, näsan är täppt och det känns bara som en tidsfråga innan febern kommer.. Vill INTE! Bäst att gå och lägga sig tidigt ikväll och försöka sova bort skiten... Godnatt från mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0