Vilka är ni?

Varje gång jag kikar på min besöksstatistik blir jag positivt överraskad. Trotts att jag har haft brist på motivation och inspiration och bloggat väldigt lite sista tiden är ni ändå en trogen skara som tittar in här dagligen. Vilka är ni? Jag är så himla nyfiken :)

Eftersom jag bloggar för min egen skull och när jag känner för det, så kan det bli lite toppar och dalar här emellanåt. Men blir ändå lite glad i hjärtat att ni trotts allt är ett gäng som troget hänger kvar och läser det jag har att skriva :)

Nytt år och nya utmaningar och jag har en känsla av att 2012 kommer bli ett bra år. Och jag har mina funderingar på om och isf hur jag ska gå vidare med bloggen. Jag är ju ganska öppen av mig och har väl egentligen inte något emot att dela med mig av mina tankar och mitt liv, men vill jag verkligen dela med mig av allt, till vem som helst där ute? Och till vilken anledning isf? Jag själv föredrar ju såklart att läsa bloggar som är mer personliga och öppna och som bjuder in en till att ta del av deras vardag och deras liv i form av text och bilder. Varför vet jag egentligen inte, man är väl nyfiken samtidigt som det är lite underhållande att se vad andra gör i vardagen.
Hur jag ska gå till väga, vet jag inte ännu.. Jag har helt enkelt inte bestämt mig ännu, vi får se hur det blir och vad som känns rätt just för mig.

Ja det var lite tankar ifrån mig så här på onsdagen. Ni som vill ge er till känna får mer än gärna skriva en liten rad i kommentarerna här nedan :)

Ha en fin dag!
Kramar från mig


Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Jag är en trogen läsare men en sådan som är extremt dålig på att lämna kommentarer;)



Kram

2012-01-25 @ 13:37:10
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag är trogen :D tack för din tipset, jag ska ta och gå förbi dom efter jobbet någon dag. Länge sen nu, hoppas du hade de bra i Göteborg! Kraam!

2012-01-25 @ 13:46:21
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag är en glad 18-årig tjej som läser din blogg nästan varje dag. :)

2012-01-25 @ 17:56:47
Postat av: Sara

Läser ibland, hittade hit via Emilies blogg, som jag oxå läser ibland. Bor i Linghem o jobbar i Linköping, därför lite roligt att läsa din blogg. Läser mest inlägg om inredning o hästar ;)

2012-01-25 @ 20:13:36
Postat av: Carro

Svar till Sara: Vad kul! Jag är ju från Linghem :) Har du bott där länge? Jag är uppvuxen där, men har ju flyttat hemifrån sen ganska många år tillbaka, men mina föräldrar bor kvar! Du vill se mer inlägg om inredning och hästar då förstår jag ;)

Kul att veta som sagt vilka som är här och läser ibland!!

Ha en fin kväll, kram!

2012-01-25 @ 21:12:49
URL: http://misscb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg så ofta jag får tid :)

Hoppas ni mår bra!?

Kram Emma 

2012-01-26 @ 17:02:33
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: Sara

Har bott 5 år i Linghem. Vi trivs jättebra, verkar vara en bra ort att växa upp i. Var bor ni nu då? Hur går det med dina namntavlor? Tycker de är jättefina :)

2012-01-27 @ 19:53:47
Postat av: Anonym

Svar till Sara: Ja Linghem är kanon att växa upp i, verkligen toppen!! Var i Linghem bor du? Har du häst där? Vi bor i Mantorp nu, det är lite samma stuk som Linghem tycker jag. Trivs bra :) Vad kul att du gillar tavlorna! Jag gör fortfarande, men mest till vänner eller som presenter jag ger bort. Ska jag sälja fler måste jag starta företag, och det finns inga pengar att tjäna typ för materialet är för dyrt.. Men kul är det iaf :) Har du ngn blogg förresten?



Trevlig helg!!

Kram Carro

2012-01-27 @ 21:37:31
URL: http://misscb.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag bor vid Himnabadet. Rider en islandshäst hos en kompis utanför Norrköping. Har en blogg med lösenord, det är bara mina närmaste som läser typ 7 st haha. Lägger in mycket bilder på mina barn och valde därför lösenord, men jag uppskattar själv bloggar som är personliga med mycket bilder. Ha en bra lördag :)

2012-01-28 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0