Freedaaag!

Idag känns det extra bra, det är fredag, solen skiner och min lilla pärla går ett år till! Jihuuu!! (så när som på en lampa och en handbromsvajer) Känns sköööönt att slippa behöva pendla med tåget. Det är inga problem att pendla egentligen, men när tiderna inte passar och det är långa dagar som det är ändå, då känns det såå värt att ha en extra bil. Jag slipper även fundera på hur jag ska ta mig till stallet på kvällarna. Tack pärlan, nu gillar jag dig nog liite mer, trotts diverse skönhetsfel ;) Haha!

I helgen är vi lediga, vädret är lovande och imorgon blir det en utedag då vi ska vårröja i trädgården. Viby har öppnat nu så det kan säkert bli ett besök där och inhandla lite fint till blomlådorna. Kul att få göra fint efter en grå tråkig vinter...

Men först ska det jobbas idag och det ska bli riktigt kul för idag jobbar även Emilie! :) Tycker såå mycket om mina grabbar på jobbet, men det känns extra bra att ha en tjej till!!

Trevlig fredag fina ni!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad du är sööööt! Jag känner att jag kommer trivas jättebra hos er!!!! Ha en skön helg nu! Kraaaam

2012-03-23 @ 21:42:08
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0