100 dagar

Idag är det exakt 100 dagar kvar tills liten där inne är beräknad att komma ut. Det kan låta rätt mycket, men med tanke på att jag gått 180 dagar så är det ju bara lite drygt 1/3 kvar. Nu börjar man verkligen förstå att det är på riktigt och vi längtar galet mycket tills vi har vår lilla bebis hos oss💗 Hoppas dagarna går lite extra fort nu :)
Dem sista grejerna ska inhandlas och det är en del kvar. Men en Ullaredstripp är inbokad om 2 veckor, då kommer nog det mesta fixas. Åååh, ska bli sååå skoj, längtar massor!!! Sedan är det nog bara i stort sett babyskydd till bilen och skötbord kvar.. Bebisens rum ska oxå fixas såklart, men det får vi ta under sommaren. Ser fram emot att få inreda och göra fint i Litens rum💗

Idag är jag ledig och ett läkarbesök står på schemat. Har lite blandade känslor inför ev sjukskrivning, men som sagt, bara jag och bebis mår bra, det är det allra viktigaste såklart!

Här kommer en bild på dagens kula ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

100 dagar är ju ingenting! Så himla snabbt det har gått! Jag hoppas att det går bra och hos läkaren och sjukskrivning kanske är bäst för både dig och barnet? Ditt jobb är ju riktigt fysiskt!! Ta hand om er <3 kram

2012-05-30 @ 12:21:43
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Åhh 100 dagar är ju magiskt att passera, känns som det var igår jag passerade 100 dagar men det är ta mig sjutton mer än 3 veckor sedan inser jag nu. Tiden går fort även fast det känns som att den står still ibland.

Hur gick det på läkarbesöket? Roligt att det var så lika om man bortser från sf-måttet då såklart men det vore konstigt om det var lika eftersom jag är ett par veckor före :)

Riktigt söt kula du har, hoppas att du och bebis mår bra!



Kramar

2012-05-30 @ 23:22:56
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: EMMA - FOTO

Åh så mysigt! Längtar tills en annan bara har så några dagar kvar :D

2012-06-04 @ 20:35:57
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0