Endorfiner!

Jisses så jäkla UNDERBART det var att få köra stenhårt på morgonens vattengympa! Det var verkligen skitkul och mkt jobbigare än jag trodde. Massa positiva endorfiner i kroppen nu, lovely! Jag var "minstingen" i gänget och de flesta skulle ha inom bara några få veckor, så då kunde ju inte jag gnälla över att det var jobbigt, så det var bara att köra på :) Kul som fasen och nu längtar jag redan till nästa torsdag!

Dem senaste åren har jag ju tränat ganska mycket, och jag saknar det som bara den nu kan jag lova. Jag mår såååå mkt bättre när jag får röra på mig men det har inte funkat så bra de senaste veckorna pga sammandragningarna jag har i stort sett varje dag.. Men nu vet jag iaf att vattengympan funkar, och det blir iaf några gånger till innan sommaren. Sen får vi se om jag hinner vara med ngt i höst. Tur ändå att jag fick torsdagsgruppen så jag är ledig efter passet. Det trycker på rätt mkt neråt nu om man säger så, och magen är som en stenhård kula. Känns nästan som bebisen vill komma ut..! Så nu blir det en LUGN eftermiddag/kväll för mig kan jag meddela.
Om en stund ska vi på BM besök, inte varit där på 7 veckor så det ska bli väldigt roligt. En hel del frågor som vi vill ha svar på, sen ska vi även mäta magen och lyssna på bebisens hjärtljud💗

(Strular att ladda upp bilder som vanligt på blogg-appen *grrrrrr*, så det får bli utan bild i detta inlägg- igen, suck)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad härligt det låter!!! :)



Ja, men dom kilona försvinner när bebis kommit :)

Jag längtat som fasen tills jag kan gå långpromenader igen.



Visst är de jobbigt med alla sammandragningar, även om det kanske inte är någon fara så orkar man inte med allt runtomkring.



Hoppas det gick bra hos bm! Jag ska dit på måndag. Blir intressant :)



Kram

2012-05-24 @ 21:47:43
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0