Fullt upp

Hej på er! Jag lever, men som vanligt deckar jag i soffan efter en heldag på jobbet... Sova några timmar i soffan och sen hela natten, inga problem här inte ;)
Imorgon har jag tagit ledigt så 2 lediga dagar på raken väntar. Välbehövligt. Ska faktiskt till läkaren imorgon efter BM's order, så efter imorgon får vi se hur det blir med jobb framöver... Till kvällen imorgon väntar ett efterlängtat frisörbesök, jihuuu! Blir nog att klippa av igen och bli ljusare och fräschare till sommaren :)
Nu är det bråttom till jobbet! Ha en fin dag, kram från mig


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja nu längtar man som sjutton, det känns magiskt på något sätt att gå in i vecka 30 måste jag säga. Jag hoppas att de sista veckorna på jobbet går fort nu för det börjar bli ganska jobbigt. Det jobbigaste just nu är nog att fötterna börjar svullna och värka som sjutton och de värker ju även om man sitter ner lixom, får se hur länge jag orkar helt enkelt.

Det där med att sova ett par timmar på dagen och sedan sova hela natten har jag heller inga problem med :) Eller en hel natt har jag iofs inte sovit på länge, man vaknar ju minst 4ggr varje natt av att man har ont eller att man är kissnödiig, får du sova hela nätter??

Förvirringen hör till graviditeten kan jag lova för jag är nog minst lika förvirrad.. haha!



Hoppas att det går bra hos läkaren och som du säger så är ju huvudsaken att du och bebis får må bra!



Ha en toppenbra vecka :)

Stor kram!

2012-05-29 @ 11:40:21
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: Rebecka

Hoppas det går bra imorgon!

Kram

2012-05-29 @ 19:06:54
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jaa :) hehe mitt mått lär väl skjuta iväg sen, får antagligen en stor bebis eftersom vår första var det ;)

Japp den 10 :) du? 8? Snart nere på tvåsiffrigt :)

Känner du att de går fort?

Hoppas allt ser bra ut idag, och att du kan gå ner lite i tid. Ni är viktigast, du och bebis!

Kram

2012-05-30 @ 07:02:25
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0