Missnöjd

Var hos frisören tidigare idag, som jag väntat! Men just nu vill jag helst ha det ogjort, sjukt missnöjd... Färgen blev iofs verkligen sååå bra, ljust, fräscht och naturligt, men klippningen inte alls. Visserligen snyggt gjort och snygg frisyr, men inte den frisyren jag sa att jag ville ha. Det är minst 1dm kortare än jag tänkt, och jag var väldigt noga med att säga att jag ville kunna ha det uppsatt, men det går inte på långa vägar. Känns förjävligt faktiskt och jag vill bara gråta en skvätt.. Imorgon är det jag som ringer frisören. Inte för att det går att göra nånting åt, men bara för att ändå vara ärlig och säga som det är. Nu ska jag sova, hoppas på att håret växt en centimeter eller två tills imorgon ;)

En bild från tidigare idag, ge mig mitt hår tillbaka!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är fin i allt, dessutom växer ju ditt hår så snabbt! Jag ska till frissan imorgon! :)

2012-05-31 @ 08:28:42
Postat av: Svägerskan;)

Jag tycker iaf att det var superfint<3 nu blir du brun o fin i nacken ;) kram o puss

2012-05-31 @ 21:33:33
Postat av: Carro

Gulliga ni<3

2012-05-31 @ 21:43:16
URL: http://misscb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0