Önskelista

Om exakt 1 månad fyller jag år. Inget att fira egentligen men jag har ändå fått några förfrågningar om vad jag önskar mig. Så här kommer en liten lista på förslag ;)

* Presentkort på Ikea
Vill såå gärna ha den där sängstommen som inte blivit av att vi köpt ännu.. Och när bebis är ute lär man väl inte prioritera saker till sig själv eller dyrare saker till hemmet på ett tag så det gäller att passa på nu innan :)

* Mateus porslin
Har äntligen bestämt mig för att börja samla på riktigt! Offwhite är det som gäller till en början, och då är det framför allt tallrikar (25cm) assietter (helspets) och en kanna jag har spanat in.

* Ett soldäck
Haha! Man kan alltid önska sig vad man vill har jag hört. Sen vad man får är en annan femma ;)

* Parfym Escada
Den här är till dig älskling ;) Deras sommardofter är helt outstanding! Återkommer om vilken som är nr 1.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Tack så mycket! Önskar dig detsamma om en månad :-)



Kram Johanna

2012-05-26 @ 09:41:20
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Den ser gigantisk ut. Haha.

Gick de bra hos bm?

Ska dit på måndag, första besöket sen inskrivningen haha. Blir spännande :)

Hoppas du med har en fin helg :) kram

2012-05-26 @ 15:35:46
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Vad härligt :)

Underbar känsla.. Allt känns inte lika speciellt andra gången även om jag längtar ihjäl mig efter bebis!

Det låter klokt! När fick du tid?

Jag har varit sjukskriven 50 % nu i tre Veckor och komme bara det fram till semester. Så jobbar bara tre veckor till!

Hade du sökt gravidpenning?

Det är mycket sammandragningar här med, huvudvärken vill inte släppa men beror mycket på dåligt blodvärde med.

Hehe sen hinner man ju knappt vila med en 20 månaders hemma haha.



Underbart väder, hoppas du njuter ordentligt!

Kram

2012-05-26 @ 20:31:44
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0