Sommarvärme

Har hört att Sverige ska bjuda på riktig sommarvärme nu i veckan och till helgen. Inte mig emot då jag har min kortvecka på jobbet och hela 3 dagars ledighet. Bra tajmat! Hoppas bara vädergudarna är pålitliga denna gången. Svävar lite i ovisshet inför denna sommaren då jag fortfarande inte riktigt vet om jag kommer kunna jobba efter semestern eller inte. Kanske kanske väntar en lååååång låååång ledighet från jobb när jag går på semester om bara några få veckor. Lite konstig känsla det där, har aldrig varit så mycket ledig tidigare. Men det lär väl behövas, måste ju vila upp mig inför vad som komma skall. Kommer bli en annorlunda sommar på ett alldeles fantastiskt sätt :) Hoppas bara att jag får må bra så jag kan få passa på att njuta av de härliga sommardagarna!




Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

Tur du har bloggen så jag håller koll på vad ni gör! ;) vi bor ju så långt bort menar jag hi hi. Kanske kan ses någon gång? Vore kul saknar er puss o kram

2012-05-21 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0