Tog mig friheten

.... att unna mig en semesterdag idag. Inte för att jag ska göra något speciellt egentligen, men jag kände att det behövdes vara lite ledigt utan massor måsten. Det tar på krafterna att vara gravid och just nu orkar jag inte så mycket mer än att jobba, så allt annat blir lixom lite lidande. Så idag ska jag bara strosa runt här hemma i myskläder, städa lite och ro om hemmet och mig själv i min egna lilla takt. Kanske gör ett nytt försök på bakfronten ;) Började med en välbehövlig sovmorgon oxå, sov och sov, vaknade tidigt av en vilding som körde morgongympa, men ändå skönt att kunna ligga kvar någon timma eller två. Men nu är det dags att sparka av sig täcket och fixa en god frukost. Nybakade scones kanske? Vardagslyx. Hoppas ni också får en härlig dag! Kram från mig

Jag & magen härom dagen


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Guuu vad skönt med en semesterdag bara sådär, jag längtar till min lediga dag på fredag. Det är såå tråkigt att jobba nu när man har ont för man blir så sjukt omotiverad men jag hoppas att foglossningen ska ge med sig så att man kan komma igång och röra på sig, det är just motionen jag har ångest över men det får som sagt bli som det blir det här med vikten. Alla extragram och krämpor är sååå värt när man tänker på vad man får i slutet lixom <3



Vår bebis är igång och rör på sig jättemkt nu, känner den nästintill hela tiden. Rör sig ert lilla mirakel mkt?

Mår du fortfarande ok?



Stor kram!

2012-05-09 @ 20:44:28
URL: http://ensidaomallt.se/Charlotte
Postat av: Lina

Vad skönt med en ledig dag! Vad fin magen är :) Den börjar verkligen ta sig nu. Kram!!

2012-05-10 @ 18:20:15
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0