Torsdag

Effektiv men skön torsdag idag. Började med ett verkstadsbesök med en av bilarna, känns som vi kan och har gjort det tillräckligt för ett bra tag framöver nu.. Sedan kom mina tjejkompisar och deras gullungar hit. Det bjöds på lunch och fika och en massa babbel, lika mysigt som alltid att ses :) Fick även en STOR påse med bebiskläder som jag ska gå igenom alldeles strax, känns som julafton ;) Tack snälla!!

Därefter hämtades bilen, och sedan spenderade jag några timmar i stallet. Eftersom jag inte kan rida längre så får jag jobba honom på annat sätt. Tömkörning blev det idag och jag känner mig lite som en rookie då jag knappt tömkört sedan jag hade unghäst vilket var evigheter sen...! Men, det gick bra och han kändes väldigt fin. Oj så nyttigt det är att se dem från marken ibland!! Lättare att se när det blir rätt, när det blir fel, var man ska korrigera osv. Inte helt utan att jag får jobba lite oxå, var både svett och dygnsur då det verkligen ösregnade!!!
Har tagit en varm dusch nu och ska fortsätta kvällen med lite välförtjänt slapp i soffan. Imorgon blir det jobb igen och sedan knackar min lediga helg på dörren, inte helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0