V 24

Godmorgon fredag! Efter 2 välförtjänta lediga dagar är det dags för jobb idag innan jag tar helg. Just nu blir jag trött bara av tanken av att jobba då jag mer eller mindre känner av graviditetskrämpor varje dag. Jag har lite svårt att inse att mitt jobb är ganska fysiskt så jag måste verkligen tänka mig för massor nu.. 5 veckor kvar till semestern vilket jag innerligt hoppas jag ska klara av. Jag älskar mitt jobb och skulle nog bli ganska rastlös av att gå hemma.. Klivit in i v 24 idag, och förutom vissa "krämpor" mår jag strålande! :)
Trevlig fredag på er fina ni!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad fin du är :))) Förstår att det börjar bli jobbigt att jobba.. kom ihåg att ta det lugnt bara och tänk på dig och bebben!!!! Jag kommer ju på tors och styr upp det ;) haha.. Men just nu känns det inte alls kul att komma hem till det här skitvädret.. vi har haft det toppenbra i värmen!!

Du jobbar i helgen va?

Hoppas allt är bra med er!!! Stor kram

2012-05-12 @ 10:24:21
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0